14 Maj, 2008

Jag har så enormt roligt att jag sitter och målar röda streckgubbar på ett papper. Funderar även över skolan en del, vad annars? Är så trött på den, inte bara på att man ska vara där och hinna med, utan framförallt den värdelösa informationen. Ledig på fredag eller inte? Vilken tid börjar jag i morgon? Tydligen så är det nationellt prov i engelska i morgon (vilket jag inte har) så att min första lektion blir inställd. Är det svårt att informera om det då så att jag vet? Så att jag slipper sitta i skolan i onödigt många timmar? Hade jag väl i och för sig behövt, men det hör inte hit. Skitsamma. Bra dag i allafall, mötte upp mor på stan efter hennes jobb och hon bjöd mig på grekisk/turkisk restaurang, mycket trevligt. Just nu känner jag mig övertrött och gnällig så det är nog dax för sömn strax.

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0