12 Maj, 2008

Jag har kommit på att förra sommaren var ganska bra ändå. Tågluffen med mina föräldrar var faktiskt bra. Visst för att det hade vart roligare med kompisar än med föräldrar, men mina föräldrar är helt okej dem också, gillar dem! Det var ju sommar till stor del i alla fall, och avkopplande om inte annat. Dock hoppas jag på en ännu bättre sommar i år. När bilden är tagen har jag för mig att vi är i Tyskland någon stans och väntar på ett nattåg som ska ta oss hem till Sverige och mormor efter cirkus tre veckor. Hemvägn var dock inte den roligaste, men kunde även vart värre. Tror vi sträckåkte i ett dygn från kroatien. Well well, mina tankar om föregående sommarresa, nästa år kanske jag även (förhoppningsvis) minns kommande sommar med värme!



Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0