10 Maj, 2008

Åkte hem till min vän Natalie igårkväll, grillade, vattenpipa, lite tv-spel och världens bästa sömn på år känns det som. Trots att den avbröts 07:30 på grund av att jag som vanligt var tvungen att åka och hålla träning för småttingarna. Ganska händelselös kväll var det, men trevlig för det! Vaknade som sagt, satte mig på tåget in till stan och tog mig til valhalla. Första träningen gick oerhört bra, andra ville jag bara skulle ta slut. Och det gjorde den också, då var det käk ute i solen som gällde och sen hem. Väl hemma somnade jag med vätskebrist i solen, inte att rekomendera. Fast solen bränner på ganska bra, inte helt fel så länge det är lagom. Nu sitter jag här, har nyss avnjutit pappas goda, hembakta pizza! Hur kvällen kommer att se ut får framtiden avvisa. Nu ska håret torkas!

Fortfarande sommar, idag mer än innan kanske? - We like it!
Hur blev det 10:e maj så snabbt? Det var 1:a igår typ? Det går undan.....

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0