1 Maj, 2008

Mycket lyckad kväll blev det får jag nog säga. Det var lite grillning och mat, sen kom fler och fler och tillslut var det fest? Jag vet inte vad man ska kalla det. Utomhus nästan hela kvällen i alla fall, det är skönt att det går! Runt 2 eller nåt kanske tog vi oss in och runt halv 4 tog jag och Louise oss hem. Sömn vid 5, och konstigt nog var jag vaken och nästan uppe innan 12, det är ganska ovanligt faktiskt. Alkoholen höll sig på en alldeles lagom nivå, och enda symptomen från igår är halsont från vattempipan som var igång mest hela kvällen, och lite seg på grund av sen kväll så klart. Vissa dricker kanske lite för mycket ibland, men inget illa hänt och det är rätt underhållande. Helt underbart är också att det bara är torsdag och ledigt, och inte en förjävlig söndag!

Slappkläder på och ut i den friska luften, trots regnet. Skönt.
1:a maj är det idag också. Hade det vart för ett antal år sedan så hade jag åkt in med mina föräldrar till stan och gått med dem i ett demonstrationståg vilket jag inte hade en aning om vad det var för. Sen hade det blivit lite sittande på gräsmattan och fika i trädgårdsföreningen. Dock är det regn idag så hade kanske inte vart så kul.

Katri

Kommentarer
Postat av: tres

de är förjävliga söndag.. :|

2008-05-04 @ 11:16:22
URL: http://mangofisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0