8 Mars, 2008

Nordman vs Carola och Andreas ikväll.
Ja, jag tycker att melodifestivalen är kul, även om det blir sämre och sämre låtar för varje år. Nordman har låtit lika dana sedan första gången jag hörde dem när jag var riktigt liten, och jag gillar dem. Det har säkert något med den undermedvetna tryggheten att göra. I vilket fall så tycker jag att det hade vart kul om Nordman slår ut Carola ikväll, mycket för att jag inte gillar henne alls, men också för att det jämt vart så självklart att Carola ska vinna, och det är inte kul någonstans. Okej för att "one love" är mer melodifestival stuk osv, men just för det oförutsägbara som jag verkligen dyrkar. Dessutom finns det mycket bättre låtar än Carolas till final.
Sångaren ser ut och sjunger exakt lika dant som alltid, om än lite äldre och skrovilgare röst

Nu ska jag hitta lite mer likheter inom buddhismen och matrix så att jag slipper stressa allt färdigt i morgon.

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0