6 Mars, 2008

Historiektion och jag gör precis vad jag inte ska göra, fast har varit lite duktig och skrivit ännu en halv sida på uppdraget. Trode det skulle vara inne i morgon, men deadline är flyttad till nästa vecka, skönt! Men att alla mina deadline hela tiden blir flyttade är inte bra alls för då blir det aldrig gjort, men jag ska försöka hålla mig till försat deadline så att nästa vecka inte blir så jävla kämpig. Har ju en plan att allt som ska göras ska jag göra innan söndag, så att jag nästa vecka endast har svenskauppdraget att jobba med, hade vart riktigt skönt. Duktig ska jag vara. Orkar inte läsa igenom detta inlägg så ha överseende med stav och grammatikfel. Det luktar mat, och jag vill bara hem, so vanligt. Kanske ska ta och följa med mina kära föräldrar till min broder sen? Får se får se

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0