5 Mars, 2008

Jag ska nog visa er att jag kan, jag kan, jag kan!! Nästa onsdag, när jag trippar in i klassrummet för att ha PH (personlig handladeare) samtal med Tobias ska jag vara på topp. Allt som är uppskrivet i loggboken, som ska göras denna veckan ska vara överkryssat och gjort. För nu jävlar. Inga mer släpande uppgifter, och inga mer dolda suckar från lärare som tycker man är slarvig. Inget mer dåligt humör på grund av skolan, och inget mer skjuta upp pluggandet. Det är en grej när man har miljoner saker att göra, när man får allt på en gång, men denna gång, som så många gånger förr är det själv valt. Det hade inte vart så här mycket att göra om jag bara såg till att få det gjort från början. Så nu är mitt motto "Ta tag i skiten och få det gjort!" ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0