3 Mars, 2008

Skola igen då, sitter ännu en gång ensam i ett klassrum när resten av folket har engelska. Band of horses är bra, och jag har en massa skivor jag vill köpa. Jag har ungefär 40 minuter att slå hål på mellan skolans slut och bussens avgång mot kärra och simträning, och med tanke på att jag hittat en jacka jag vill köpa och alldeles för många skivor så är det inte nyttigt för min plånbok alls att ha dem där 40 minutrarna. Kanske borde stanna i skolan så länge som möjligt istället. Får se. Jag är fruktansvärt hungirg nu också, behöver ni veta. Och jag vill ha tillbaka min älskade skinnjacka som jag glömde uppe i snölandskapet, inte riktigt för jag glömde den där vi bodde men ändå. Mp3:n överlever jag utan eftersom jag hittade min gamla, och nycklarna klarar jag mig utan eftersom jag fått låna min broders, men jackan, den måste jag ha!  Jag har lite att plugga i veckan tror jag.

  • Analysera matrix ur buddistiskt perspektiv (Religion)
  • Skriva 3 sidor om nationalismen på 1800-talet (Historia)
  • Göra en reklamaffisch, till idag! (Mediekommunikation)
  • Fota 5 monokroma bilder. Lite svårare än så är det, men kortfattat. (Foto)
  • Uppgifter till kapitel 2 och förmodligen 3 (Rättskunskap)
  • Gå på en rättegån (Rättskunskap)
  • Analyser Oliwer Twist och jämföra den med ett annat verk (Svenska)
 - Det kunde och har i och för sig vart mycket värre, så det är väl bara att göra skiten och få det gjort

Katri  -mer bra musik åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0