26 Mars, 2008

Bloggen är inte alls sammarbetsvillig när jag bestämer mig för skrivande. Nu fungerar den bara för att jag har noll lust att skriva. Trevligt lov, oerhört slappt men lyckas ändå träffa vänner och vara i alla fall lite social. Idag har jag dock bestämt mig för att vara hemma, trött och sjukdom på gång känns det som. Igår fick jag ett mindre migränanfall, lite chock med tanke på att jag sluppit helvettet i över ett år, kanske två? Redan innan detta bröt ut kändes det som feber var på väg, men jag lyckades i vilket fall gå i stan en halv dag och sedan umgås med folk. Idag är det feberkänningar och rejäla tröttsamhetskänslor som råder så jag antar att jag som sagt håller mig precis där jag är, hemma.

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0