20 Mars, 2008

Två sidor sammanlagt, analys av en bok och en text på fyra sidor är inte speciellt mycket, och det är inte världens tråkigaste sak att göra, faktiskt. Men trots detta kör jag fast med den gång på gång. En halv sida av två skrivna. Men jag löser det nog under nattens gång, förhoppningsvis. Annars har jag hela morgondagen på mig också, men hade helst sluppit sitta och jobba med den i morgon. Satsar på att jobba klart med den nu, och bara korekturläsa i morgon.
Blir säkert jättebra..

Kycklinglov har det blivit också! Dock räknar jag inte mitt lov förän jag skickat in  den  ovan omskrivna  svenskauppgiften, som är större än jag antytt. Dock lite putt på att de flesta jag pratat med var lediga från skolan redan idag, alla utom de på våran skola, som för övrigt bara blir sämre och sämre, i takt med att jag börjar inse allvaret.

/Katri mitt i natten. (Fast klockan inte ens är tjugotrenollnoll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0