17 Mars, 2008

a hej, jag tappar fullständigt tålamodet på allting idag. Tror inte att jag är ensam om att vilja att snön som la sig idag bara var en dröm. När jag vaknade i morse ville mitt huvud inte alls fungera, det kändes mest som om.. Jag vet inte, är för trött för att hitta på en liknelse. Det gjorde alldels för on i alla fall. Tänkte ändå ta mig till skolan, fick på mig kläder osv, men det slutade med att jag stannade hemma ändå. En ambition om att läsa ut boken och texten jag ska ha jämfört på ca 10 cidor till på torsdag. Boken är utläst iallafall. Dagen har i stort sätt beståt av bokläsning och alldeles för många uppvaknanden i soffan. Ni vet när man bara helt plötsligt somnar utan att veta om de, och får reda på det genom att vakna? Med enkla ord slummrade jag till mest hela tiden, läste lite igen, funderade på om jag skulle äta, och slummrade till igen. Känt mig riktigt snurrig och förvirrad idag. Men vid 4 tog jag mig tillslut upp och ut, mot träningen. Väl där piggnade jag till och det gick jättebra, fram till de sista 7 minutrarna av första gruppen. Vet inte riktigt vad som hände, men tappade tålamodet totalt och så höll det sig genom nästa grupp och hem, och det sitter fortfarande kvar. Som tur var så var Helena på träningen och kunde ta över. Mitt internet har självklart helt lagt av och det gör inte mitt humör bättre. Sitter på någon grannes helt sjukt sega trådlösa nu......

Jag skulle verkligen kunna vara sängligande en vecka nu känner jag. Känner mig fruktansvärt hängig. Inte ledsen, utan bara inte närvarande på denna jorden. Så har det vart förr, och det är så djävulskt skönt att vakna upp! Det är ganska skönt att vara i detta stadiet också, så länge man inte har för mycket att göra, och så länge det inte varar alltför länge. Ha överseende med stavfel osv, nu ska jag sova en välbehövd sömn. Vill helst slippa gå upp i morgon, men men. Är så kass att jag tänker tillåta mig sovmorgon i vilket fall.
Godnatt

Hade en massa saker att skriva egentligen, tänkt skriva de senaste dagarna men inte kommit till skott. Får se om jag orkar uppdatera senare i veckan, vid ett piggare tillfälle. Får se om detta inlägg ens går att publicera......


Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0