14 Mars, 2008

Tiden går så sjukt jävla sakta nu. Jag vill verkligen hoppa av rättskunskapen, förstår inte vem det stör om jag hoppar av? Jag läser ju ändå 50 poäng mer denna terminen än alla andra i min klass, så på den biten borde det ju inte vara något problem alls? Jag ska ta och argumentera för min sak på utvecklingssamtalet på onsdag, om det inte fungerar så vet jag inte vad jag gör faktiskt. Förövrigt sitter jag på lektionen nu, rättskunskap, och det är egentligen ganska intressant, men jag vill hellre fokusera på de andra ämnena denna terminen. Det blir för mycket att göra och för lite tid. Jag orkar och vill helt enkelt inte läsa denna kurs.
Just nu känns det bara som att vår lärare försöker fylla ut tiden, bara för att, och inte för att det finns något vettigt att säga och göra. Lite uppgifter som halvt om halvt går att göra, och det verkar inte speciellt seriöst. Men det är väl trevligt. Bortsett från att jag kommer att få äta ensam, kul!

Världens tråkigaste inlägg typ, men ja, fredag och helg och inte överdrivet mycket att göra. Dock en ganska omfattande svenska uppgift, på ungefär åtta sidor, men men. Det blir hårt arbete nästa vecka med den, och det klarar jag. Får jag banga rättskunskapen så slipper jag uppgiften jag nyss fick också, good.

Timmarna och dagarna går hur segt som helst, men veckorna och månaderna bara springer iväg. Hur går det ens ihop?


Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0