12 Mars, 2008 - UNDERBART!!!!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA KLAR NU!!! Klar med historian, som visserligen inte har varit döden att göra, men jobbig. Jag kan andas. Nu resten av denna kväll ska jag bara njuta av att inte ha någonting att göra! I morgon tar jag tag i resten. För detta är så skönt! haha vilken adrenalinkick jag fick. Ännu bättre är också att det bara är onsdag, jag har trott att det är torsdag sen jag vaknade. Detta är bra på grund av att, tro det eller ej, men för att det inte är helg än. Vilket innebär att jag har lite tid till att färdigställa uppgifter på för att slippa göra det i helgen. Jag höll dock inte löftet om att allt skulle vara klart till idag, för att jag skulle visa alla att jag visst kan, speciellt Tobias Gillberg. Men det gör inget, för ph-samtalet var inställt, och jag vet att jag är duktig ändå, utan hans bekräftelse. Haha okej, jag börjar bli lite patetisk, men detta var så underbart jävla skönt så ah, jag vet inte. Flera timmar innan deadline fick jag in uppgiften också! Jolos uppgifter brukar jag inte få in förän minuten innan deadline, så nu har jag överträffat mig själv. Den skulle nämligen vara inne i morgon 15.00 (tror jag) Haha Godnatt :)

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0