21 Juni, 2008

Sådär, då har mina föräldrar lämnat mig för sin omtalade tågluff! Lite småsugen blev jag faktiskt på att följa med i år igen, men det blir nog ännu bättre så här tror jag. Huset helt för mig själv, skönt eller inte, det vet jag inte. En blandning av det antar jag. På torsdag åker vi, 5 dagar blev det plötsligt bara kvar dit! Midsommar i hällebäck som vanligt, även skitväder som vanligt, vissa saker ändras aldrig. Trevligt var det, med middag bastu och kortspel bland annat. Ett besök hos malin fick jag in i mitt liv idag med, det brukar vara stora glapp mellan de besöken men idag så. Nu sitter jag bara hemma och väntar på Natalie som förhoppningsvis just nu sitter på cykeln på väg hit, för att sedan ta oss till Louise och kolla läget där. Så fort mörkret faller och jag är hemma kommer jag få panik om jag känner mig själv rätt men vafan, dax att växa upp nu tror jag :)

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0