5 Juni, 2008

Det är sommar så det skriker om det. Nåde vädret om det får för sig att svika dessa underbara dagar! Avslutning på tisdag, lediga fram tills dess. Känner mig lite som en nybörja när det gäller sommarlov, hur gör man? Det känns så länge sedan, men ändå inte. Kan inte slappna av helt, tror hela tiden att  jag har glömt göra något eller borde göra något, men det har jag inte!! Ska bara få mitt undermedvetna att fatta det också. För skolan är slut, och träningarna är slut, ledigt ledigt ledigt hela sommaren nu! Jag är så överdrivet trött så jag orkar knappt skriva men. Vi var och kikade lite på treorna på vår skola som tog studenten idag, lagom sugen nu ja! Ett år kvar, ett ett ett ett jävla litet år, snart är det vi! Sommaren i år ska bli bra, bara så att ni vet. Jag har bestämt det. Jag somnar nu. Får väl sova tidigt idag så jag är pigg och glad i morgon! Yes yes
 Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0