19 Juni, 2008

Riktigt seg på att uppdatera är jag har jag upptäckt. Har inte så mycket att skriva. Visst för att det händer saker i livet just nu, inte bara i mitt, men jag väljer att hålla tyst om det. Om ett antal timmar sitter jag på bussen till hällebäck, firar midsommaren där med förmodligen irma och natalie och lite mer folk. Och om en vecka är det den stora dagen, eller nåt haha. Nästa torsdag vid den här tiden är jag och malin alltså, förhoppningsvis på väg av ett plan i Frankrike! Student förra helgen för kusin, trevligt trevligt. Helt ensam när jag kommer från hällebäck på söndag, skönt - men ändå inte. Föräldrarna mina åker ut på sin tågluff i helgen, så träffar jag dom om cirkus tre veckor i frankrike några dagar.

Inga ord eller menningar lyckas jag bilda, orkar helt enkelt inte skriva. Noll fokus. Det är sommarlov.
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0