10 Juni,2008

Jag hittar ingen ingen bra musik alls, det är lite tråkigt.
Vad som är mindre tråkigt är att det nu är sommarlov! Avslutning ägde rum i morse, lagom trevligt, inget långrandigt segt stohej utan fort och lätt. Lite prat av rektorn, en sång av vår klass till vår lärare som slutar osv... En runda på stan efter det och sen hem för en kortare djupsömn. Nu sitter jag här och gör ingenting. Ska snart iväg med pappa och köpa lister, sen ska jag slänga ihop en tårta eftersom vi i min familj tydligen äter tårta hemma när det är avslutning. Rätt trevligt faktiskt, dock är bröderna inte här så det blir bara the three of us. Till kvällen blir det sveriges första em match som ska kikas på med tjejerna, blågula kläder, peruker, hattar och allt vad som finns lär det väl bli då. Får se om jag lyckas hålla mig vaken och vid liv tills dess och då, är och har vart så fruktansvärt trött och utmattad ett tag nu, av ingen anledning. Blir nog bra!

Självklart kom blåsten och molnen lagom till sommarlovets start, som vanligt. Kan ju glädjas åt att vi vart lediga ett tag innan dess och kunnat njuta av solen som vart ändå :)

Fel är ett ord som funkar för det mesta i mitt huvud nu för tiden (/stunden)
Men what the hell! Det är sommar och jag ska vara glad!!

Katri - sommar sommar sommar, kom.. 16 dagar, sen är det frankrike som gäller, det gillar vi va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0