1 Juni, 2008

Hemkommen från festival! Kan sammanfattas med glädje, bra musik, kalla nätter, trevliga folk, brännande sol, fylla, borttappade saker, osv osv...

För att få upplevelsen nedklottrad så..
Det verkade som att Håkan hade en av sina bättre spelningar, det vi hörde lät riktigt, riktigt bra. Dock fick vi inte uppleva det eftersom folk uppriktigt sagt kan bete sig mer än förjävligt, (inte för att man förväntar sig lugn på en festival med halv och överfulla människor) Irma fick en smäll i huvudet och svimmade av, så större delen av konserten gick åt till att få henne ur pubilkhavet och sedan leta upp vart sjukpersonalen tog henne. Vägen ur publiken var nog de värsta minutrarna jag vart med om, någonsin. Bortsett från det, de iskalla mornarna och den röda färg solen gett oss så var det minst sagt lyckat! Bäst var nog Jonas Game, helt galet bra framför den mindre publiken. Familjen var även dem mycket bra, förvånansvärt. Kultiration var också riktigt, riktigt bra, hade aldrig hört innan men det var verkligen helt otroligt jävla bra! Allt jag såg var bra i och för sig så detta skulle kunna sluta med en kortare lista över de band jag såg, men det ska dte inte. Vapnet och Hästpojken var i allafall oerhört bra dem med. Det är två band som endast blev bättre efter att hört live!

Hur ovanstående än låter så var det helt klart värt pengarna och besväret med packningen, det var bra, bra, bra.
Back to normal life nu antar jag.. Confusion

By the way, det är 1 Juni!!!!
- va?! är en ungefär korrekt beskrivning av min reaktion på det

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0