00.29

Kvällen hos Louise i lördags blev trevlig, trots kylan utomhus. På söndag morgon ringde mina kära bröder och frågade om jag skulle med till lager 157, varför inte? In i duschen och på med kläderna och ganska fort iväg. Det blev en lång men trevlig dag som inte innebar jättemycket nytt till garderoben, men lite. I går var det stan som gällde, inte mycket nytt där heller, men lite. På kvällen var det pokerkväll hos mig som slutade med rappakalja, inte helt fel. Spel är kul! Idag har inte mycket hänt alls, väskan är nästintill färdigpackad vilket känns otrlogit skönt, känner dock nu mer än nånsin dessa dagar att jag vill ha mina föräldrar hemma just nu, men inte mycket att göra åt. En tur till ica med malin för att köpa de sista förnödenheterna till resan och morgondagens lunch och middag åt mig. Slutade med malin och katri sittandes framför tv:n där sex and the city visades. Nu har hon tagit sig hem och jag lär sova. Nu, eftersom klockan är över 00.00 har det blivit så att, DET ÄR I MORGON VI ÅKER, aningen nervöst eller något känns det faktiskt. Aldrig flygit utan mina föräldrar, eller lämnat huset med hela husets ansvar och säkerhet, haha. Nu lär jag sova så att jag kan komma upp i tid i morgon och städa och packa det sista.

Har även sluppit sova ensam de senaste nätterna eftersom jag har så snälla vänner, men idag är jag ensam, och det har jag ju vart förr och klarat så? Jag är rätt barnslig på den biten, men vem gillar egentligen att vara ensam? Nu ska jag dock gå och lägga mig och njuta av tystnaden. Godnatt
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0