9 Juli, 2008

Hemma från frankrike igen. Två underbart bra veckor har det definitivt varit och både resa dit och hem gick bra. Fick en mindre chock, inte många minuter innan vi skulle packa in oss i bilarna och åka till flygplatsen för ett antal timmar sedan, när medvetandet kom tillbaka av att jag satt på golvet med tårar i ögonen och en hel hög människor runt om mig som bara skrattade. Mer om detta och hela resan i nästa inlägg, för nu ska jag njuta av att kunna gå på min egen toalett, och sen njuta av att sova i min egen säng, med kudde utan att få ont i ryggen!
Superfint väder har det förövrigt varit nästan hela tiden, hoppas att vi fick med oss det till sverige också.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0