29 Juli, 2008 - sommarlycka

Hällebäck blev det alltså, och det länge. Underbart måste jag säga. Självklart har jag saknat alla som jag inte träffat för att både de och jag inte vart hemma men jag är så nära på att ta bussen tillbaks till hällebäck och lugnet. Varmt underbart väder och vara vid havet, det är väl så det ska vara? Hur som helst hade jag underbart bra slappt och massor med sol. Kom hem igår och nu är även småkusinerna från frankrike här, även dem var i stugan några dagar. Idag åkte jag till havet med vännerna mina, irma malin natta louise och lydia, efter det blev det en runda på stan. Skulle köpa tyg men kom istället hem med kläder. Bra köp dock. Varmt varmt varmt har det vart idag och det får vara dagens tema.

På bra humör och nyduschad är jag, och brun om man får skryta! Veckor vid Hällebäck gör susen för huden, hälsan och sinnet. Och ja, jag är helt seriös. Sprang även över 5 km med mor min när jag var där, dock bara två gånger men det är i allafall över en mil på två dagara så lite stolt är jag väl.

Har även hunnit vara hemma hos bror min som skaffat katt, helt otroligt söt är den, chilli heter den :)

katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0