15 Juli, 2008

Vaknade av att min bettskena, som jag precis fått för att få ordning på mina käkar som hoppar ur led i tid och otid, tryckte så mycket från alla håll och kanter att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Fick smsa återbud till mina vänner som jag lovat se lite gothia matcher med. Detta gick dock över senare och jag passade på att läsa ut min bok (Camilla Läckberg - Olycksfågeln. Faktiskt bättre än de tre föregående av henne.) och kom även iväg till frisören senare, tro det eller ej! Brukar inte komma iväg dit, och nu hade jag inte vart där på pinsamt länge men jag lyckades. Jag hatar det nämligen, det finns inget ställe jag känner mig fulare och vilsnare på än i stolen hos en frisör. Jag vet aldrig hur jag vill ha det heller, vilket leder till att det alltid blir fel, vilket leder till att jag alltmer sällan går dit. Haha. Det blev helt okej i allafall och jag är glad att jag kom iväg. Funderar på om jag ska följa med mina föräldrar till Hällebäck i morgon, har ju inte så mycket vettigt för mig här hemma. Å andra sidan är det väl inte speciellt kul att vara där i detta vädret heller. Får se hur det blir. Jag är svintrött och känner att jag inte får mycket gjort men jag orkar inte riktigt stressa över det nu, så jag tar det lugnt.

katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0