11 Juli, 2008 - Grattis till mor & mormor, 45 & 75!

Underbart humör är jag på och ikväll blir det sex and the city filmen med malin. I morgon bär det av tidigt igen, till skåne ännu en gång. Min kära mormor fyller 75 idag så det blir kalas för henne i morgon. Även min mor fyller år idag, 45 för att vara exakt, så ett stort Grattis till dem båda! Detta innebär alltså att min mor är född sin mors 30 årsdag för er som inte orkar räkna, lite tufft tycker jag allt att det är. Även kusin Patricia fyllde år igår, 5 hela år, grattis! Så jag antar att det blir lite kalasande för henne och mamma också, men mest mormor.

Ännu en gång Ulf Lundell i högtalarna, mycket mycket bra..

Alla dessa födelsedagar, bror min fyller 21 om mindre än en månad, en dag efter honom fyller både Camilla och Natalie 18 och sex dagar efter det är det min tur :)

Eftersom jag ännu en gång är ensam hemma, eller igentligen är det samma gång eftersom ingen vart hemma sen jag åkte mer än jag. Men på söndag kommer mina föräldrar hem så mitt liv kan återgå till normalt igen. Men eftersom dem inte är hemma än och jag är skickligt lat så har jag köppt mig en fryst pizza som nu ligger i ungnen och blir varm och go! Men nu är den nog klar så jag låtsas att ni säger smaklig måltid till mig och sen går jag ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0