10 Juli, 2008

Samvetet sviktar över att jag lovade en uppdatering men jag orkar inte riktigt förmå mina händer att skriva ett långt och utförligt inlägg. Shoppingen var i princip värdelös, fram tills att vi hittade H&M, haha. Malin var som hysterisk och jag var inte långt där efter. Rean styrs ju som någon kanske vet av staten i det landet, och det får bara vara rea cirkus två gånger om året. Tråkigt kan tyckas, men poängen är den att när det väl är rea så är det ordentligt också! Så det var ju positivt trots att vi ändå inte handlade så mycket av det som var på rea. Det slutade i alla fall med några kilon kläder extra i bagaget hem vilket vi absolut inte trode efter att vi lämnat ett gigantiskt shoppingcenter utan något köppt bortsett från mat.
Min skräckupplevelse som jag lovade att berätta om i förra inlägget var inte mycket mer än att min bror, som kom ner de fem sista dagarna, hade hittat en plastödla som var skrämmande lik en riktig. Eftersom vi såg ödlor mest hela tiden där borta tvivlade jag inte en sekund på att det var en riktigt ödla han höll i handen när han kom emot mig och sa "har ni haft den här på erat rum hela tiden?" Utan att tveka for jag bakåt som en raket, samtidigt som han sträckte handen närmare och närmare, och landade på golvet med både chock, ilska och skratt strömmande från mun och ögon och insåg att det var en plastödla. Men det var hemska sekunder i mitt liv må jag säga! Jag var skakis i fler minuter efter det haha. Vilken mes!
Nu är det snart sex and the city som ska strömma ur min tv apparat så jag asvlutar detta inlägg ett 'God kväll' och en förmaning om att aldrig skräma folk med låtsasdjur! (Hur kul jag själv än tycker att det är)

/katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0