8 Januari

Sådär, nu har jag varit duktig och bombat vår kära rektor med lite av varje! Nej men jag var formel och trevlig, (tror jag?) i mitt mail bestående av fyra punkter. Lunchkupponger under praktiken, lite om matten, lärares frånvaro förra terminen och en enkel fråga om b kursen i pstkologi kommer att äga rum. Ja så duktig har jag varit. Nu ska jag återgå till mitt barnsliga jag igen och pussla! För det är faktiskt tankebefriande och jag har alltid älskat pussel, något mer när jag var mindre kanske. Har också tänkt att sova i tid ikväll, och det borde väl lyckas för jag är trött som ett as.

Härlanda var vi i idag för att upptäcka hur vi skulle locka dit ungdommar, ehm ja lycka till säger jag väl bara. Nej men det löser vi nog. Jag råkar faktiskt veta att det finns mer bakom den tråkiga fasaden där (?) Ja det är iallafall vårat projektarbete istället för praktiken, en film, en broschyr och tio affischer ska göras.

Pusseldax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0