7 Januari

Jag kan hålla med om att det var ett ilsket mail, MEN att dyka upp ordinarie skoltid? För vi har en sådan eller vadå? Varför är det alltid vårat fel att bristen på information existerar? Ja man kunde ha hört av sig och frågat, det fattar väl jag med. Men det var ju knappast bara vårat fel? Nej suck på våran skola alltså.

Idag har jag sovit alldeles för länge, bara för att jag skulle upp tidigt och vara effektiv och städa och sånt roligt. Jag han flytta över mina kläder till den andra garderoben och få rummet att se någorlunda fint ut iallafall. Sen har jag även, förmodligen, valt ut tapeten till min fondvägg i mitt blivande rum. Tanken var att rummet skulle fixas i helgen, eller snarare att mamma och pappa skulle fixa det i helgen eftersom jag ska på läger med småbarnen. Men nu ska pappa tydligen till London i fem dagar! Ta med mig?? Fusk. Om ett tag ska jag försöka bli trött så att jag somnar i tid i kväll, för att orka upp i morgon och påbörja projektarbetet med ungefär halva klassen, får se hur detta går. Blir kanske roligt.

Tillägg, - Bara för att jag nu skulle vara så duktig och använda min externa hårddisk, som mina snälla bröder köppte mig i julklapp så fungerar den inte! Lärdom av detta, - Gör saker i tid! Inte dagen innan och i sista minuten. Problemet är, - Att jag behöver använda min dator för skolbruk nu när lovet är över, och den börjar bli alldeles för full av musik, bilder och photoshop filer. Borde alltså fixat detta tidigare i veckan, och förhoppningsvis insett  redan då att den inte fungerar, så att jag kunde byta den och fixa allt innan skolan börjar, men nej. Postiv sida av det hela, - Om det var så att den gick sönder ganska nyss så är det ju positivt att jag inte hunnit flytta över alla mina filer till den och raderat från datorn, för då hade dem vart gone........

Om någon ville veta. Min skrivförmåga är liksom borta sen ganska ganska länge. Känns inte som jag skrivit bra sen nian, men ja.



Katri

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag skickade mail men fick inget svar. Så det var deras fel inte vårat!

2008-01-07 @ 23:00:29
URL: http://enlitermjolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0