5 Januari,

Vet inte riktigt vad jag pysslar med. Tränat ungarna idag, nu börjar det igen. Dock var de så många som ingen alls i första gruppen, så det blev förälängd vila och i andra gruppen var dem bara tre, inte så jobbigt med andra ord. Också vart och kikat på Linus och Rosannas lägenhet, väldigt fint, och blir nog finare när det är klart. Jag hjälpte till lite med flytten också, bar två stolar, duktiga mig. Så nu har huset jag lever i förlorat två inneboende (= båda mina bröder), tomt lär det bli men ganska skönt. Ikväll ska jag väl försöka få tag på min kamera som jag självklart har glömt, hålla mig vaken, hålla humöret i styr och vara social. Ska ge allt för att tygla mitt ilskna humör som för tillfället inte kan bli värre. Jag vill bara spy på er.

För övrigt lyckades jag med mitt egna löfte om att köpa mig en systemkamera innan året bytte siffra. (Kanske har sagt det, minns inte.) Nästa löfte blir väl att lämna in lite jobbansökningar på några ställen och lyckas få ett jobb innan månaden byter namn. Jobbet kan väl kanske få dröja till Februaris slut men helst inte och absolut inte längre. Lycka till, till mig!



Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0