30 Januari, 2008

Bara tomma rader på senaste, med andra ord ingenting alls.
Upp och ner som vanligt har allt varit, dock har skolan inte krävt mycket alls. kent, 14 februari i trollhättan blir det iallafall! Det tackar vi för, verkligen, lycka! Beslutsångest om det mesta, vet inte riktigt vart mina åsikter ligger och de ändrar sig som ett och annat löv faller. Simträningarna kräver tid och tänkande, vilket fungerar okej just nu med tanke på noll i skolan, men sen vet jag inte? Behöver ett jobb så jag kan sluta med gott samvete. Dock kommer jag att sakna det, för jag tycker för det mesta att är kul, men just nu känns det bara tröttsamt. Ja några rader fick ni i alla fall, kanske kommer igång och skriver mer, vem vet?


Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0