2 Januari, lärare med liv?

Åkte in till staden och träffade min gammla vän elin som jag inte träffat på femtusen år! Eller ja, över ett iallafall. Vi fikade på fröken olsson, trevlig trevligt. Men det första jag ser när jag kommer in genom dörren, på cafét, är ansiktet av min multimedia/medieproduktions (heter ämnet så?) lärare Rickard och han sitter där med ingen mindre än våran x lärare i religionskunskap a, Jimi Nilsson! Något förvånad blev jag, men de är väl också människor som gillar att fika och umgås.

Sömn snart, i morgon ska jag simma med malin igen. Efter det tänkte jag kanske få tag på min vän irma? Känns som en stund sen.

Katri

Kommentarer
Postat av: Mona

hahaha Jimi och Rickard :D härliga människor det där..

2008-01-04 @ 18:15:31
URL: http://moniqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0