15 Januari

Allt går bara utför, lite ansvar vore bra.
Jag ska nog lära mig jag också.


Hela 5 CV har jag idag lämnat in på lite olika ställen, lite duktig lyckas jag vara ibland ändå. Ska väl vara ännu duktigare nån dag, hade jag tänkt. Hade inte vart fel över huvud taget med ett jobb och extra pengar nu. Det är mycket som behövs, för att inte tala om sommaren, som i mitt fall inte ska bli ett fiasko. Detta är ett löfte. Min kamera behöver också lite tillökning, så ja, ett jobb är vad som behövs. Ett roligt sådant hade ju lätt varit ett stort plus.


15 Januari och allt går under, men jag ska ta mig upp. Med eller utan hjälp. Detta är ännu ett löfte.


Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0