13 Januari, 23:50

Helgen spenderades uppe i Töreboda (mariestad) med 11 styck barn i åldrarna 12 och ner till 8år. Ni kan ju tänka er vilken nivå humöret ligger på redan efter de första timmarna. Det blev i vilket fall mellanmål och träning när vi kom dit, då också tränarna fick simma klädsim. Självklart var detta inte självalt, och därför hade vi inga ombyteskläder med oss till simhallen. Det blev alltså en kortare springtur, iklädda shorts och linne, från simhallen till skolan vi bodde på (3 minuter kanske) Men sånt hör väl till? Japp japp. Sen var det sömn, och jag förstår inte vad mina tränarvänner tänker med ibland, bara en av oss hade med sig luft madrass så det blev ganska trångt. Detta slutade dock med en styck Andrea och en styck Katri på golvet bredvid istället. Dagen därpå som heter söndag var det upp tidigt, äta frukost packa och städa, för att sedan ta sig till simhallen och tävla hela dagen lång. Något skönt att sitta på tåget hem sen ja. Sammanfattningsvis har det i alla fall varit en intressant helg, med allt vad ett läger ska innehålla. Har dock glömt hur otroligt pinsamt och roligt det är att berätta för killarna att den å den är kär i honom osv... Ja, ni vet? "Får hon chans på dig? hihiihih" 8 till 12 år som sagt. Trevligt trevligt.



och så nytt ämne, bara för att.
Ni mina vänner, ni vann, ni har lyckats. Om det är vad ni vill kalla det.
Jag har gett upp, så grattis.
Och ja, jag säger ni, ingenting annat.



Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0