12 Januari

Lördag morgon och uppe råtdidigt igen, jag förstår inte varför man inte kan hålla kvar tanken jag vill inte sova fram på morgonen också? För det var det ända jag tänkte igår kväll. Okej jag förstår faktiskt varför, men ändå haha. Ska iallafall åka på läger med de små simmarbarnen, som dock denna gång inte är så små. Läger vid mariestad, och tävling i morgon, jesus vi får väl se hur detta går. Hur jag ska orka gå upp halv sju även i morgon är en bra fråga. Under dessa två dagar ska jag även hålla humöret uppe och ta fullt ansvar. Vi får väl se, kallt som satan är det i vilket fall. Nu ska jag ta mig till buss och spårvagn. Jag hade mycket hellre stannat hemma och haft en normal helg, denna helgen består ju av ingen sömn alls! Men det kanske är bra, att få något gjort, fast det brukar jag få annars med. Så där sprack det argumentet. Jaja whatever.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0