1 Januari, malins födelsedag

Gott nytt år, God fortsättning & Grattis på födelsedagen

Oerhört lugnt och bra infirande av det nya året, för min del. Inte så svårt att slå förra årets faktiskt. Nu ska man börja tänka, och göra sig löften, och hålla dem och bli en ny, och bra människa osv osv... Malins födelsedag idag, måste vara lite jobbigt att fylla år den här dagen? Men hon fick en mycket fin körsång (ja må hon leva) till sig inatt, som aldrig kommer att upprepas, haha. Men grattis på födelsedagen älskling! För vissa, onämnda, äldre personer spårade det väl ur en del. Men jag ska inte bry mig för det är inte min ensak och inte mitt ansvar. Jag ska låta bli att bry mig.


Om knappt en veka börjar skolan igen. Jag länngtar faktiskt lite, nördvarning jag vet, men jag behöver än en gång struktur på mitt liv. Kan inte sova bort hela dagarna, det är hemskt. Kan inte sova på natten längre, och jag vet inte om det endast beror på den idiotiska dygnsrytm jag fått in, i hope so! Men ja, därför behövs skola. Skola = struktur. (Borde vara så iallafall, hoppas på en bättre termin nu.)


Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0