02:13

Vaken med p3, påminner lite om sommarn, helt okej att ligga å lyssna på iallafall. Min mormor kommer till mig i morgon/idag eller vad det blir, runt 18 den tredje januari iallafall. Det är i morgon, för jag ska sova innan det blir ny dag, fast klockan är långt långt efter tjugofyra, tolv, spöktimmen, natt - kalla det vad du vill, du fattar poängen? Jag kanske börjar känna mig lite trött nu faktiskt, vad bra! För jag vill sova. Jag har snickrat ihop mig ett cv ikväll/igår kväll, ja ni fattar? För några timmar sedan. Får nog läsa igenom det igen i ett piggare, (inte för att jag var trött) och mer skarpsinnat ögonblick.



Vad är det som gör att man säger saker, man säger saker man inte förstår?

Och vad är det som gör att man glömmer saker
Man glömmer att man trivs med livet ibland

Vi snackade skit om alla vi kunde klandra
för att komma på att vi bara hade varandra
Det kunde varit några andra
Men det var vi



Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0