27 Februari, 2008

Jag vet inte. Det är mycket nu, det är alltid mycket. Men nu är mycket och ovant, då är det annorlunda. Det är inte uttalat, men det finns där. Jag förstår egentligen inte, fast det gör jag. Jag vet inte.

Skidresa i morgon, blir nog bra, riktigt bra hoppas jag på. Får se hur det går på brädan denna gång, haha! Bättre än sist får man väl hoppas.. Inte så svårslaget kanske? Får väl se. Kläder för sånt är dock inget jag äger, ganska korkat. Kommer se ut som att jag ramlat ner i backen från en ofredelig demonstration, där alla går svartklädda och maskerade. Aja, blir säkert jättebra. Katri, Malin, Hanna, Julia, Camilla, Elin och Rickard blir det som tillsammans med annat folk från vår kära skola åker upp till snön. Torsdag spenderas i hovfjällets backar, och Fredag i Branäs. Natten därimellan spenderas på vägsjöfors herrgård? Blir nog intressant :) Upp 4 i morgon bitti, känns lagom lockande. Packa det sista nu..


Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0