25 Februari, 2008

Sitter i skolan, har en av mina hemska håltimmar, ensam. Har igentligen inte tid att sitta bort en massa tid och göra ingenting på, hade ju bestämt att jag ska plugga på dessa timmar för slippa göra det hemma. Just nu är det dock så att jag behöver plugga nu och hemma för att hinna med, med tanke på den förkortade veckan. Men jag är trött, och förstår inte orden i texten jag ska skriva om till modernt språk. Förstår heller inte frågorna i rättksunskapen, eller frågorna förstår jag, men hittar inte svaren. Historian kommer jag ingen vart med, och för övrigt så är jag hungrig! Måste gå på en rättegång dena veckan med slog det mig nu, och på torsdag och fredag är det skidresa, så jag har inte alls mycket tid, fan! Nu är det till att plugga, nu ska jag vara duktig, det ni!
Sprang igår, med Nath, det gick inte jättebra för min del, inte speciellt bra alls faktiskt. MEN, jag kom ut och fick lite frisk luft i alla fall. Såg även Första Matrix filmen, så att jag kan analysera den. Skam på mig som inte sett någon av de filmerna tills nu, den var rätt bra i vilket fall. Den ska analyseras i ämnet religion, ur buddistiskt perspektiv.. Gör det lite jobbigare?

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0