17 Februari, 2008 - 23:36

okej, nu börjar jag få rejäl ångest. Skola igen, efter över 8 veckors slappande. Jag vet, det är vad jag vill, börja skolan igen, leva normalt igen och vara så stressad så att jag inte hinner tänka, igen. Det vill jag fortfarande, men jag vill inte ha mornarna och kvällarna, bara dagarna. Sen är jag fullständigt medveten om att jag kommer ångra att jag någonsin sagt att jag vill ha skola, kanske redan i morgon. Men dessa veckor, som vart,.. Det är jobbigt att inte ha något att göra, tycker jag. Bortskämd. Mitt problem är nog inte längre att jag inte kan sova, utan att jag inte vill, för tillfället. Fråga mig inte varför. Freud hade väl sagt att det har något med min (icke existerande) traumatiska barndom att göra, eller nåt liknande flummigt. Malin kom hem nu!!
Godnatt

Katri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0