12 Februari, 2008

I allmänhet.
Sportlovet är här, det är skitväder. En av mina fyra bästa vänner, Malin har lämnat skitvädret och åkt till thailand, fusk?! Det är i vilket fall skönt med lov, och jag har lyckats träna lite, och ställt in en träning för småttingarna, mindre bra. Spenderat lite mer tid (än vanligt, ska göras mer!) med en annan av de fyra vännerna, och ännu en. Idag ska det bakas tårta, om Louise håller sitt löfte! Irma ligger och sover, suttit uppe all night, trevligt trevligt. Jag var inte ens trött, men sen, som genom ett blixtnedslag somnade jag nästan bums. Känner mig lite trött nu också faktiskt, så kanske ska lägga mig en stund igen, slappt! På torsdag är det kent, det är väl ända planerna jag har för detta lovet, segt - men skönt.

Ifall ni ville veta.. :)
Allt är bra nu, igen.

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0