1 Februari, 2008

Idag kändes som en bra dag, fyndat en hel del. För under 200lappen har jag lycakts köpa mig två linnen, ett paraply, en väska och ett par svarta benvärmare. Det kallar jag fynd. När jag kom hem och loggade in på banken för att se om pengarna från simmningen kommit in än fick jag en mindre chock, hela 1000 kronor mer än jag väntat! Dock är jag skyldig mina föräldrar dem pengarna men det blir mer över än jag väntat. Med andra ord kan jag spara, betala min skuld, betala kentbiljetten och ha en hel del pengar kvar, plus att jag handlat idag. Detta gjorde att mitt hjärta lättade en aning, tragiskt men sant. Så ja ha en trevlig kväll!

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0