00.07

Fyra träningar plus arbetet runt om dem, sammanställa listor, skriva pass, planera och åka på läger, planera och åka på tävlingar, vara trevlig och vara världens bästa tränare. Sitta i skolan, få färdigt projektarbetet, och ja, det är jobbigt! Vi är 15 tjejer, 1 kille, och alla från våran klass. 15 tjatiga tjejer i tonåren som ska sammarbeta, yeah right! Vara en bra dotter, hjälpa till hemma, städa diska, vara trevlig. Leta jobb, spara pengar, passa in, passa inte in, gör si gör så,bara du själv är nöjd, må som du vill men låtsas att du är glad osv.. Vara en bra vän, finnas till och sprida kärlek, vara stark för andra, vara stark för sig själv.

Stress, press och sluta vara självisk. Jag är less på att tycka synd om mig själv, less på att ta ansvar. Vill inte växa upp, vill verkligen inte bli vuxen, samtidigt är det allt jag vill. Vill vara mig själv, vill trivas med mig själv, samma sak? Vill flytta, vill bo hemma. Vill bort vill stanna. Vill sova vill vara vaken.

Tankar

Jag ska ägna mig åt att vara en bra tränare, en bra dotter, men framförallt åt att vara en bra vän. För det är sådant som får mig att må bra. Jag ska även försöka att vara mer öppen, för det är också något som får mig att må bra. Så ja, jag ska leva ett tag, och bara vara, allt detdär bra. Men pengar, nej nu ger jag upp, varför ska en sån idiotisk sak få mig och alla andra som lever ett gott liv, att må dåligt. Det finns så mycket annat man kan skatta sig lycklig för. Bye bye pengaintresse! -Vi får väl se :)

Vad som verkligen är mitt liv är min familj och mina vänner. För er gör jag vad som helst, även om jag blir sämre och sämre på att visa det. Och tja, som de flesta vet så lever jag inte utan musiken heller!

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0