you give love a bad name

Som vanligt när jag bestämmer mig för att plugga hela natten blir jag klar ganska tidigt. Klockan är väl i och för sig lite i senaste laget för att jag ska vakna upp utvilad i morgon men ändå. Nu har jag bara svenskan kvar att korrekturläsa, samhällsuppdraget i och för sig, men det ska vara inne efter lovet och jag har i alla fall kommit en bit på vägen, och så projektplanen som jag fortfarande inte förstår hur jag ska skriva eftersom jag redan skrivit den så fint, vilket inte dög. Men det är egentligen bara två saker, så ja det känns skönt. Listan var nog fan uppe i tvåsiffrigt en stund! Okej, det är redovisning av fotouppdraget i morgon, men dte är så gott som klart, bortsett från yttepyttelite i det skriftliga som jag måste fråga om. Redovisning låter så himla omständigt! När det gäller redovisning i foto är det till skillnad från alla andra redovisningar ganska mysigt, segt ja visst, men ändå trevligt, eller nåt haha. Vi är 6 tjejer i treans fotoklass och vår lärare är hur kul som helst! (MIsstolka inte!!) Och vad vi gör är att kika på varandras bilder och kommentera dem i princip.

Nu behöver jag en dusch! Hoppas inte grannarna blir alltför störda, jag lovar att jag ska duscha fort! Snart...

Värst vad låtar som vart med i idol som dyker upp i min hjärna nu då...
Lyssnar dock på en bättre ickeliveinspelning än denna, but still Bon Jovi
you give love a bad name

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0