Nödvändigt vetande.

Nytt inlägg, igen ja.

I morgon är det volleyboll som gäller. Kunskapsgymnasiets årliga turnering? Hade vart kul, om vi hade haft ett lag. Vi åker i alla fall dit ändå och ser om det går att lösa, vi är ju bara en man för lite. Kanske att lärarJonas kunde hoppa in på den tomma platsen? Hade ju vart lite kul! Annars får vi väl sitta och kolla på och tugga pepparkakor och dricka julmust!

Det slog mig att jag glömt nämna!
Den 3e December i år skulle min morfar ha fyllt 100 år.


Nästan dax för sömn snart, ska ju upp gristidigt för att vara mig i morgon så att jag hinner ta mig till andra sidan stan och spela/kolla på volleyboll.


För nästan ett år sedan (28/12 för att vara exakt) var jag och malin på bio.
Då togs den här bilden. Minns dock inte vad vi såg? Bara så att ni vet.
Anteckna!

Kommentarer
Postat av: tres

haha! ooh, men då vet vi katri :)



ps. hoppas ni fick ihop ett lag nudå, trots att jag verkade ha förstört allthop! alla, okej några, va ju så jädra pissed off på mig, så ja vågade inte komma. Puss

2008-12-12 @ 11:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0