in a barbieworld

Hejsan svejsan. Här sitter jag och dricker te. Mitt rum är fullt med leksaker, Patricia har nämligen med sig det mesta, dockan Scrollan, ankan Foffi, alla små gummor, den nya barbiedockan hon fick i julklapp, och hela barbiedockans och Scrollans garderob, plus lite mer smått och gått som servicen och "sängen" till Scrollan. Scrollan, ankan, gummorna och barbiedockan har hon dock bäddat ner i min soffa, så nu måste jag viska på mitt rum så att de inte vaknar. Haha, jag hade nog trivts med att vara fem år igen.

Det blev inte mycket av denna kvällen alls faktiskt, Irma skulle höra av sig, men hon kanske gick vilse någon stans? Skämt å sido. Ett bad tog jag mig istället, var ju inte helt fel det heller.

I morgon ska jag träna, inget snack om saken! Så blir det. Dock bangade Natta ur nu, skulle tydligen till Borås, men men inga sura miner för det inte! Förmodligen är det inte alltför mycket folk där heller, härligt. Kanske kan få mor min att röra på sig och simma några längder medans jag crawlar på?:)

Nu ska jag i vilket fall sova gott!



Med nedanstående bild på Barbien vill jag bara säga, med risk för att låta lite väl så där.., att det kanske inte är så konstigt att vissa saker är som de är i dagens samhälle. Mitt namn på den bilden blev lite väl stort med ja, men det orkar jag icke ändra på nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

patricia är gryyyymt söt

och jag fattar va du menar med dockan men gudd så fin den är ändå:$ saknar att leka med barbies tiden .

2008-12-29 @ 16:50:15
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0