fortsätt simma, fortsätt simma

En hel dag i simhallen har jag alltså spenderat nu! Hela första passet fick jag ta hand om de små simmarna ensam, men det gick verkligen bra! Både för mig och för dem, det gillar vi skarpt! Till lunch kom både Helena och Pernilla som förstärkning och sällskap, dock började Helenas knä bli helskumt igen, stackarn kunde inte ens gå, så jag följde med henne till sjukhuset där vi fick sitta ett tag. Sedan åkte jag tillbaka och Helena hem med sin mor. Inte mycket alls i pass 2, otroligt kort var det dessutom så det var lugnt, och även där gick det bra. Sen, efter sista lagkappen, tåg jag och Pernilla oss till tåget med de två sista simmarna för att åka hem. Självklart var tåget sent, men det störe inte mig alls faktiskt, var ju riktigt skönt ute, ingen sarkasm alltså! :) Nu är jag hemma, lite senare än beräknat och jag fick erbjudanet om att sticka upp till Irma och leka med henne och Natalie, vilket var ett tag sen! Och jag vill verkligen, men det går inte, jag måste plugga, och jag ska plugga. Det finns inga alternativ. Men en helt okej dag har det varit i alla fall, jag trode att det skulle bli tio gånger värre!

Kameran hade jag såklart med mig!
Fick dock inte fram den förrän det var dax för hemväg.


Väntan. Robert och Sebastian.


Mera väntan. Robert, Sebastian och Pernilla.
Pernilla försöker fly undan kameran, misslyckat!
Tomteluvan sprang hon omkring med huvudet hela dagen efter att ha haft avslutning för de minsta teknikarna på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0