take it away, please

Den välkända paniken så här innan lov bryter fram nu. Nu nu nu, inte tidigare och inte senare. Det är nu. Nu som allt måste göras, nu som allt borde varit gjort och ja, nu då allt känns som om himlen skulle kunna rasa ner vilken sekund som helst. Så trött på skola så det finns inte, vår skola, våra lärare (vissa), våra icke fungerade system och ja, hela jävla skiten.

Är liet för trött för någonting just nu. Och på lördag är det dessutom tävling för mina kära simmare, vi får väl se om jag lyckas hålla mig själv på fötter året ut.

skola skola träning skola träning träning

I morgon ska jag i alla fall träna by my self, det har gått och blivit höjdpunkten nu för tiden. När jag själv får träna, inte stå på bassängkanten och säga vad andra ska göra och inte sitta framför datorn och försöka klämma fram omöjliga uppsatser eller bli förbannad på lärare som inte har någon tanke alls på att anstränga sig, utan bara mig själv i vattnet och köra på så hårt det går! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0