unfresh

Julen över då, inte lovet dock, som tur är. Självaste julafton spenderades ganska normalt och trevligt (med familjen) bortsett från att jag fick hosta och snora mig igenom den, spenderade mesta tiden i soffan, det har jag även gjort hela dagen idag. Det positiva är ju att det finns så mycket film på tv nu så här i juletid. Min överläpp som svullnade upp blev normal igen, idag har dock underläppen fått för sig att svullna upp den med. Inte nog med det och febern/förkylningen så har jag även fått en massa utslag, framförallt på armarna, känns ju bra. Så stan med Malin i morgon som hon så gott tjatar om lär nog inte vara aktuellt, tyvärr.

Men hur som helst, en bra jul och så vidare. Nu ska jag försöka sova av mig sjukdomen, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0