The Cure!

Hej!

Idag på träningen var det inte alls många simmare, endast 5 i min och Fridas två grupper - sammanlagt. Kan bero på att vi hade avslutningen i Måndags men..

Nu sitter jag och knarkar lite The Cure, mycket bra. Gör även lite mat på samma gång, och sedan ska jag försöka slänga ihop en snygg efterätt, det är inte min starka sida! (Smaka gott brukar det allt göra, men jag har problem med att lägga upp sådant snyggt, hur svårt kan det egentligen vara?) Det är nämligen så att det i morgon ska redovisas fotouppdrag i skolan. Jag är som vanligt sent ute, denna gång mer än innan kanske? Det kommer i vilket fall att gå bra. För ikväll/natt ska jag sitta uppe tills jag är nöjd, utan att få panik över skolan, jajemän! För i morgon är det sista skoldagen detta året, och det enda jag ska göra är i princip att visa min bilder och berätta lite om dem, det är inte så ansträngande! Ja, jag skulle nog kunna sitta uppe hela natten känns det som, blev lite sådär småpepp nu så här i det slutgiltiga slutet. Matten gör ju ingenting om man somnar på? Jag lär ju ändå ha glömt bort vad det är han går igenom när jag kommer tillbaka vecka 8 efter lov och APU. Så ja.... Feels good,

Lite The Cure då?
Ni kan få låten som för stunden är uppe lite mest över allt just nu. Bra är den för det!

The Cure - Friday I'm in love

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jaa jaa ja jaja ! kom gärna, lussekatter, julmust, vad som helst typ.. är sugen på det mesta. saknar dig!

2008-12-17 @ 20:27:32
URL: http://irmp.blogg.se/
Postat av: Anonym igen ja

ja visste inte att du hade apu!? det gäller att spänna öronsnibbarna märker jag. vart har du nånstans babykatt?

2008-12-18 @ 15:33:18
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0