sunday

Föräldrarna mina verkar ha fått julfeber idag, vilket jag inte klagar på för det är rätt mysigt. Det är julmusik på hög volym, trixande och fixande, och inte minst bakande. Själv sitter jag instängd på mitt rum jobbar på svenskarapporten. Kommit en bit i alla fall, kan dock förbanna mig lite över att jag valt ett ämne att skriva om som jag inte har någon som helst kunskap i. Allt får ju/eller ska vara påhittat så det är ju rätt lugnt i och för sig, det är bara det att vad jag skriver visar så oerhört tydligt att jag inte har den blekaste aning om vad jag skriver om. Vad som är ännu roligare är att redovisningen av detta inte bara ska hållas för min kära mediaklass, utan även för några kottar från naturklassen som förmodligen kommer skratta högt inombords när jag börjar pladdra på om olika grundämnen osv, och med dessutom med inga relevanta begrepp.

Jaja, inte mycket att göra, för börja om tänker jag inte göra, igen.
Känner mig på rätt gott humör för ovanlighetens skull :)

Jullåten som vart med på jul i detta hem så länge jag kan minnas
Snart kommer änglarna att landa - Ulf Lundell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0