still waiting. 2 December

Dagen har i princip beståt av matematik, kul! En trevlig fika med Natalie hanns dock med och även träning för min del! Skönt. Sedan ett besök hos bror Linus som hjälpte mig med mera matte, bjöd på mat gjorde han även, trevligt trevligt. Hans katt är dock lite knäpp och lät mig inte plugga ifred, pennan var tydligen väldigt intressant, bet mig gjorde hon också när hon inte fick leka med mitt sudd. Bortskämd! Nu ska jag se julkalendern och sedan göra ännu mer matte, sedan väntar sömn och den värsta dagen på hela veckan - onsdag.

Kommentarer
Postat av: leila

bara gå in på youtube och sök på "johan palm" det dyker upp där i början :D haha. jävla galning är hon.!

2008-12-03 @ 00:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0