Shane Macgowan

Välommen tillbaks mitt griniga jag!

Har spenderat dagen i sängen och sedan i stan med mor och far. Att handla skor med dem är ju värre än vad de tycker det är med mig, jag lovar! Det var väl i alla fall trevligt, fick bytt en julklappsskjorta och köppt lite armband och en halsduk/sjal. Ikväll blir det bowling! Och kanske lite tomtecupsfotboll att kika på med irma och johanna innan det? Beroende på hur fort maten här i huset blir klar :)
 I morgon vill jag träna, men alla och jag själv vet ju hur det brukar gå när planen är morgonen, speciellt eftersom jag lovat en sväng i stan med malin runt 11-tiden. Senare kommer min moster med man och barn! Trevligt trevligt, träffar dem alldeles för sällan, speciellt lilla Patricia på 5 år, som i och för sig gärna bestämmer allt som sker i hennes närhet.

Det lär dyka upp en eller annan bild på henne antar jag.

hej!

Kommentarer
Postat av: Mona

Haha åh Katri samma sak med mig! har försökt ställa klockan vid 10 nästan varje morgon med det slutar med att jag plötsligt öppnar ögonen och inser att klockan är ett. :) massa kärlek till dig min vän

2008-12-28 @ 13:19:24
URL: http://moniqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0